Mam dość inwektyw opluwania anonimowych

Ale co sprawiło, że ten sport stał się tak popularny ? Wiele czynników, takich jak stres, zła dieta, zbyt mała aktywność fizyczna oraz wszelkiego rodzaju używki stanowią największe i powszechne zagrożenie dla naszego serca. Niedopuszczalne i odrażające! Jestem odarta ze wszystkiego, tak jak chciałam, do szkieletu, do jego cienia? Obecnie w Polsce przeżywamy wielki boom na ten sport! A przynajmniej znaczyły dla mnie wiele. Na wyborczych jarmarkach cudów najsprawniejsze są zawsze ugrupowania lewicowe. Aby osiągnąć ten cel uczyniłem tych spośród bohaterów mojej powieści, którzy wybrali drogę występku, tak odrażającymi, że z pewnością nie wzbudzą w nikim ani współczucia, ani miłości. I strasznie chciałabym zagrać jakąś superbohaterkę. Kłamstwo to moja domena. To nie jest postać jak w książce czy filmie? A kiedy zaczyna się buntować, sygnalizując swój bunt różnymi dolegliwościami, uświadamiamy sobie
wreszcie, że mamy żołądek, wątrobę czy nerki, o które trzeba dbać, by mogły jak najdłużej i jak najsprawniej spełniać swoje funkcje! Albowiem mylą oni formułę, która oznacza, i przedmiot oznaczany. Od innych narodów weźmiemy to, co dla naszej krwi przedstawia pewną wartość, porywając, jeżeli to będzie konieczne, ich dzieci i wychowując je tu, pośród nas? Bór, prowokatorzy, twierdząc, że wyzwolenie Warszawy to krwawy trud Armii Krajowej, reklamują się budząc śmiech i pogardę? Nawet po śmierci by mnie denerwowało? Miłość to dwie samotności, które spotykają się i nawzajem wspierają? Czynności związane z rozrodem – sprawdzanie kotności, wyznaczanie zwierząt do krycia lub inseminacji w dniu następnym, krycia naturalne lub inseminacja zwierząt wyznaczonych do tego w dniu poprzednim. Od innych narodów weźmiemy to, co dla naszej krwi przedstawia pewną wartość, porywając, jeżeli to będzie koni eczne, ich dzieci i wychowując je tu, pośród nas. Kiedy jem, ni

Leave a Reply

